lauantai 21. helmikuuta 2015

Ensimmäinen kirjoitus

Aloitan ensimmäisen blogimerkinnän Kiittämällä Hikarua ihanasta ulkoasusta blogiini. Hikaru on hyvä ystäväni Suomesta. Päätin aloittaa blogin kirjoittamisen luettuani Hikarun ja muiden blogeja, Itsestäni aina tuntuu, että kirjoittamani teksti on hyvin tylsää lukea, mutta ei kait se muille samalta tunnun! Hyvä syy on tosiaan kirjoittaa blogia, että säilyy suomenkieli täällä ulkomailla asuaessa ja vieraalla kielellä opiskellessa. 

Minä tosiaan asun Saksassa Elokuusta 2012 lähtien. Lähellä Hollannin rajaa pienessä kaupungissa. Muutin Saksaan poikaystäväni perässä, joka on täältä kotoisin. Suunnitteilla on bloggailla minun arkielämästä täällä toisessa maassa ja olen muutenkin ahkera Korean draamoje katsoja! 
Minulla on myös pieni koira, Lenni, täällä Saksassa, jonka kanssa käy viikoittain koirakoulussa, Lenni täyttää huhtikuussa 1v.

Tutut tietääkin, että olen aikamoinen Hello Kitty fani. Siksipäs Hello Kitty kuvia blogin ulkoasuun etsiessä törmäsin tähän ihanaan juomapulloon! 


Tämä on nyt tämmoinen koe kirjoitus, kirjoitan varmasti piakkoin uuden merkinnän, nyt alan katsomaan Germany's next Topmodell jakson loppuun torstai illalta! 

2 kommenttia: